Multiwash zmienia się w Mooveno

W ostatnim czasie przeprowadziliśmy rebranding marki Multiwash, która rozwijając swoją ofertę o nowe możliwości potrzebowała dokonać zmiany, by nie kojarzyć się już tylko z myjniami. Poza dostępem do ponad 700 certyfikowanych i standaryzowanych myjni ręcznych, oferta Multiwash poszerzyła się o możliwość ładowania pojazdów, sprawdzania ich stanu, a także opłat za przejazdy autostradami czy parkowanie w miejscach publicznych.

Data: 19.09.2023
Autor: Jakub Mikołajuk

rebranding

Co zupełnie zrozumiałe marka Multiwash kojarzona była jedynie z myjniami, dlatego też powstało Mooveno, skupiające w sobie dostępny już wcześniej MultiWash, a także MultiCharge, MultiCheck, MultiPark i MultiToll.

Za całym rebrandingiem, poza stworzeniem nowego logotypu, który powstał wcześniej, stoi nasza agencja – JM Publicity. W ramach współpracy z Multiwash, poza konsultacjami i doradztwem w zakresie przeprowadzenia rebrandingu, zajęliśmy się również częścią „produkcyjną” nowych materiałów w zakresie materiałów drukowanych, a także w sferze digital oraz video i animacji.

Rebranding – nowy Keyvisual w koncepcji planu miasta

Pierwszym krokiem, było przygotowanie nowego keyvisuala, który według naszej koncepcji, w nowoczesny sposób, nawiązywać miał do planu miasta, na którym pojawiają się nowe usługi Mooveno. 

Integralną częścią projektu, były również ikony ilustrujące wszystkie funkcjonalności aplikacji.

Na podstawie keyvisuala zaprojektowaliśmy wiele materiałów, takich jak: prezentacja, ścianki i rollupy na targi oraz konferencje, ulotki, opakowania i inne gadżety, a także materiały do social media.

keyvisual mooveno

Nowy serwis internetowy mooveno.com

W ramach rebrandingu i zmiany Multiwash na Mooveno, zaprojektowaliśmy również nowy serwis www.mooveno.com, który łączyć miał w sobie stare i nowe funkcje aplikacji. Odbiorcami serwisu są firmy, zarówno te małe posiadające we flocie kilka samochodów, jak i duże korporacje.

MultiWash
MultiCharge
MultiCheck
MultiPark
MultiToll

W trakcie projektowania skupialiśmy się na zasadzie mobile first tak, by strona zaprojektowana była nie tylko pod kątem monitorów komputerów stacjonarnych i laptopów, ale przede wszystkim z myślą o urządzeniach mobilnych.

Multiwash zmienia się w mooveno

Aplikacja mobilna

Skoro zmieniają się funkcjonalności, zmianie musiała ulec również aplikacja mobilna, w ramach której przygotowaliśmy między innymi grafiki i animacje do onboardingu prezentującego nowe funkcje w aplikacji.

Na tym nasza współpraca się nie kończy. Wciąż współpracujemy i tworzymy nowe materiały związane z rebrandingiem oraz komunikacją marki Mooveno, ale nie wyprzedzajmy faktów, o nich w kolejnym wpisie.

Agencja reklamowa - strony www, aplikacje, video, kampanie 360